ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

OBJEDNÁVKA, PLATBA, PŘEVZETÍ

Jak mohu nakupovat?
Přidejte vybraný produkt do nákupního košíku, poté přejděte do košíku a se zadáním svých údajů vytvořte objednávku v našem internetovém obchodě.

Produkty zmizely z nákupního košíku, co mám dělat?
V takovém případě zopakujte postup a přidejte výrobek do košíku znovu.

Je možné platit v hotovosti a převzít produkt osobně?
Produkty z našeho internetového obchodu lze objednat, zaplatit a vyzvednout pouze online, platba v hotovosti a osobní odběr nejsou možné.

Co dostanu po zaplacení objednávky? Jak dostanu zakoupený produkt?
Produktový klíč k aktivaci, průvodce aktivací k provedení procesu a faktura s DPH. Vše vám bude zasláno e-mailem na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při zadávání objednávky.

Musím si na stránce vytvořit konto, abych mohl uskutečnit nákup?
Nemusíte si vytvářet účet, stačí přidat produkt do nákupního košíku a dokončit objednávku jako neregistrovaný zákazník.

Za jak dlouho dostanu zakoupený produkt?
V případě úspěšné platby kreditní kartou vám do 10 minut pošleme e-mail, máme-li produkt skladem. V případě bankovního převodu budou produktové klíče zaslány po přijetí a ověření platby, také e-mailem, ve většině případů do 24 hodin.

Dostal jsem fakturu, ale v e-mailu nemůžu najít produktový klíč. Kde ho najdu?
Zkontrolujte také složku Spam nebo Promoce ve své poštovní schránce, protože někdy se tam zamíchá e-mail obsahující produktový klíč.


ZÁKONNOST

Je licence zcela legální?
Ano, ručíme za legálnost našich produktových klíčů a licencí, ke všem nákupům poskytujeme faktury s DPH a na požádání poskytujeme také prohlášení o legálnosti zakoupené licence.

Co dokazuje zákonnost nákupu a převod vlastnictví produktu?
Licenční smlouvu na software, prohlášení o zrušení licence a samostatnou přílohu se zakoupenými produktovými klíči si můžete vyžádat samostatně.

Jak mohu získat prohlášení o zákonnosti?
Kontaktujte nás pomocí jednoho z našich kontaktních údajů a my vám do několika dní od obdržení platby za vaši objednávku a produktový klíč pošleme e-mail.


AKTIVACE, LICENCOVÁNÍ

Co znamená verze OEM, Retail a FPP Retail v případě produktových klíčů Windows?

  • V případě produktových klíčů OEM je licence vázána na základní desku, nelze ji přesunout na jiné zařízení a nelze ji použít k aktivaci jiných verzí systému Windows, pouze k aktivaci stejné verze jako je verze produktového klíče.
  • Pokud nedojde k výměně základní desky, program lze znovu nainstalovat na totéž zařízení.
  • V případě produktového klíče typu Retail lze licenci přenést na jiné zařízení, není však vhodný k aktivaci jiných verzí Windows, pouze k aktivaci stejné verze jako je verze produktového klíče. Program lze znovu nainstalovat na totéž zařízení, i když se změní základní deska.
  • V případě produktového klíče typu FPP Retail lze licenci přenést na jiné zařízení a je vhodná i pro aktivaci jiných verzí Windows (například při přechodu z Windows 10 Home na Windows 10 Pro nebo při přechodu z Windows 7 na Windows 10 Pro). Program lze znovu nainstalovat na totéž zařízení, i když se změní základní deska.

Jak dlouho je licence platná? Jak dlouho je aktivní stav?
Pokud u názvu produktového klíče není uvedena doba platnosti licence (např. 1 rok), klíč produktu poskytuje neomezený licenční nárok, který můžete používat tak dlouho, jak chcete.

Co znamená aktivace prostřednictvím zákaznického servisu/aktivace přes telefon?
V tomto případě se proces aktivace provádí pomocí našeho zákaznického servisu nebo prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v příručce aktivace podle kroků v příručce aktivace. V posledním kroku procesu aktivace vám zašleme posloupnost čísel pro úspěšnou aktivaci vaší licence.